wtorek, 20 września 2016

A gdyby ...

"Dziwna rzecz z tymi rzekami i drogami – rozmyślał Ryjek. – Widzi się je, jak pędzą w nieznane, i nagle nabiera się strasznej ochoty, żeby samemu też się znaleźć gdzie indziej, żeby pobiec za nimi i zobaczyć, gdzie się kończą…"
["Muminki"]

W sobotę - pojechałam do P. na wymianę książkę.
Zawiozłam część własnych książek i zdobyłam nowe do czytania.

Całą niedzielę zajmowali mi goście.
Są mili i ... tak radośnie optymistyczni.

Poniedziałek zaczął się przenikliwie chłodnym porankiem.

A dzisiaj - dzień minął za szybko, za męcząco.
Kolejny dzień, który minął na tysiącu spraw.

G. jest jedną z najbardziej męczących osób jakie poznałam.
W jej towarzystwie odkrywam u siebie wciąż nowe pokłady cierpliwości.

A gdyby rzucić wszystko i zniknąć?
Gdyby wreszcie zrobić sobie te cholerne wakacje?



1 komentarz:

  1. Taaak! Zrób sobie wakacje, bo naprawdę Ci się należą. I poproszę o więcej cytatów z Muminków, chyba tęsknię za ich światem ;-)

    OdpowiedzUsuń