poniedziałek, 29 marca 2021

Senne porady.

Przyśniła mi się A., dawna szkolna koleżanka.
W tym śnie A. okazała się być fanką Dawida Podsiadło.
Zaciągnęła mnie na spotkanie piosenkarza z fanami i dziennikarzami.
Na koniec spotkania odbywało się rozdawanie autografów piosenkarza.
A. poprosiła o autograf i dedykację: "Z życzeniami z okazji rzucenia studiów".
To wzbudziło zainteresowanie piosenkarza, którzy zaczął dopytywać A. o co chodzi.
Okazało się, że A. właśnie rzuciła studia ekonomiczne z czego była bardzo dumna i zadowolona.
Piosenkarz zadał publiczności pytanie: "Jakie macie rady dla A.? Podajcie 3 pomysły czym może się tera zająć".
Dalszy sen, niestety, przerwał mi dźwięk budzika - jakie senne porady mogłaby dostać taka A.?

Myślałam też dziś o A. - nie widziałam się z nią od lat, nie mamy żadnego kontaktu.
Nasze drogi rozeszły się gdy miałyśmy po 16 lat, wraz z wyborem szkoły średniej.
Poszłyśmy - każda w "swoją stronę, nasza kilkuletnia, szkolna przyjaźń szybko prysła.
Później, czasem, przez jeszcze parę lat dochodziły do mnie strzępki informacji o A.
Co teraz dzieje się z A. - jest dla mnie białą plamą, wielką niewiadomą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz