czwartek, 24 czerwca 2021

Zmęczenie i uspokojenie.

Są dni gdy wydaje mi się, że czas przecieka mi przez palce.
Gdy mijam się z kimś, czasem słyszę: "Zwolnij, nie biegaj tak".
Zajmuję się mnóstwem spraw, które są pozornie ważne i konieczne.
I nagle okazuje się, że coś nie jest takie ważne a świat - toczy się dalej.
Wczoraj dopadło mnie poczucie bezsilności, przemęczenia, chaosu wokół.
Próbuję sobie odpuszczać, mniej się przejmować - zwłaszcza drobnostkami.

Dziś rano - burza, ulewa, granatowo - sine chmurzyska.
I chyba ta szalejąca burza przyniosła mi oddech uspokojenia,
A może zmęczenie było tak duże, że jest mi już wszystko jedno.

1 komentarz:

  1. Latem trudniej odpocząć, temperatura przeszkadza. A dni są takie długie, że wydaje się, że można zrobić więcej. Burza pięknie wychłodziła Polskę, oby tak zostało!

    OdpowiedzUsuń