poniedziałek, 6 lutego 2023

Zamierzchłe czasy.

Kilka dni temu zima znów zaskoczyła kierowców gdy zaczął padać śnieg.

W zeszłym tygodniu J. przyniosła mi torebkę z rzeczami, które zostały po G.
J. chciała żeby to przejrzeć - ona nie wiedziała co z tym zrobić, co jest ważne a co nie.
Wśród nich było pudełko z dyskietkami, miały naklejki z opisem co jest w środku.
Nie znalazłam w moim otoczeniu ani jednego komputera z wejściem na dyskietki.
Nawet nie wiem czy udało by mi się otworzyć pliki jakie były na tych dyskietkach.
Pudełko z dyskietkami stało się powiewem ... zamierzchłych czasów.
Przecież ja też, w licealnych czasach, korzystałam wiele razy z dyskietek.
Czy to znak, że wystarczy kilkanaście lat by technika tak bardzo się zmieniła?

Wczoraj po południu spotkanie z dawno nie widzianą B.

W ramach nadrabiana filmowych zaległości film o księżnej Dianie - "Spencer".

Do podczytywania: Quentin Bell - "Virginia Woolf. Biografia".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz