środa, 2 marca 2016

Tytułem wstępu.

W pierwszej notce chyba trzeba trochę o sobie.

Pewien A. stwierdził kiedyś: "Jesteś jak Mała Mi".
Ta jedyna w swoim rodzaju Mała Mi z "Muminków".
Nie wiem czy A. wiedział co mówi ale zakładam, że tak.

Dużo czytam.
Trochę piszę.
Robię zdjęcia.

Bardziej herbata niż kawa.
Jeśli herbata to zielona, czasem owocowa.
Jeśli kawa to z cynamonem lub kardamonem.

Mam skłonność do suszonej lawendy.
Do cynamonowych świeczek zapachowych.
Do zapachu jaśminu w czerwcu.

Wolę chodzić niż jeździć rowerem.
Wolę wsiąść na rower niż do samochodu.
Mam prawo jazdy i czasem z niego korzystam.

Wciąż nie mogę się zdecydować czy wolałabym zamieszkać w Londynie czy w Pradze czeskiej.
Pewnie skończyło by się wersją pół roku tu, pół roku tam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz